"i'll be holding all the tickets and you'll be owning all the fines"

Så efter en lång tid (sa jag snart? ehm ehm..) är jag nu tillbaka. Jag har ändrat lite saker på bloggen men samma dag som jag bestämde mig för att återuppta bloggandet, kom ju Jessica på besök. Det var ganska så underbart att ha henne här och jag tror vi hann med det mesta man kan göra här i Malmö, preics som överallt annars. Fika, promenader runt i staden, shopping, festa och bakis/tjockis-häng.

Alltså har jag mest varit upptagen på annat håll. Hela livet håller på att komma igång nu, jag menar då på både bra och dåliga sätt. Mitt socialaliv går nog mest neråt just nu, speciellt med tanke på att de flesta är upptagna med plugget och annat och med de resterande verkar allt bara fuckas upp. Long story short, jag försöker införa ändringar.

Igår var första utbildningsdagen på mitt nya jobb, MVH. inget man skryter om men att jag äntligen lyckades hitta ett jobb (förutom telemarketing) i dessa tider, Booyashaka! Synd bara att andra utbildningsdagen är nästa onsdag, alltså kommer det ta ett tag innan man kommer in i själva arbetet men jobb som jobb.

Idag har jag haft en av de värsta dagarna (mood wise) så jag fokuserade på att städa istället, jag menar verkligen rejäl städning. Diskat, rengört hela köket, sorterat hela garderoben, dammat, moppat, tvättat toaletten, dammsugit, så det enda som är kvar är tvätten och det fixar jag imorgon! Då ska jag även möta upp en kompis för kaffe och lite heart-to-heart snack. Jag tror jag behöver ringa min favorit psykolog imorgon, Shabnam, aka. lillsyrran!

Annars har det varit massa fester, bråk, mys, promenader, fika, stress (ångest) och blev även tvingad på en dubbel-date (mest som support för min kompis) men sånt är livet. Och nu är jag trött så jag ska lägga mig i sängen och kolla på en film.



- A little more Nadia
2012-05-10 @ 01:38:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-02 @ 11:45:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0