21 jan. 2011 Christiania and Copenhagen

Jaghade helt glömt bort att nämna det här, vi, ett gäng folk åkte till Köpenhamn en lördag i januari. Det var kul förutom att ibland blir folk lite pms:iga och dessutom så var vi nog lite för olika slags folk så det var nog det som var mindre kul. En konstig blandning av folk. En vegetarian, lite problem bland vissa i gruppen, vissa som ville bara chilla med livet, vissa tysta/blyga och vissa pratiga och vissa som var bara lite allmän stressade.
Det var i alla fall Jag, Hosna, Avissa, Sabi, Sina och Ali som åkte dit. Det blev KFC, Hard Rock Cafe och några goda drinkar. Kul hade jag i alla fall. Bilderna har jag snott från Avissas facebook (lärde mig av tjuven Sabi hahah)

2011-02-01 @ 21:45:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sabi

hahahah learn from the best hehe men aså vf var du tvungen att ta upp bilderna där man ser ut som en mongo din hatare? ;P

2011-02-02 @ 00:24:39
URL: http://ushouldknowbetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0