"You are a surfer for god sake!! and you are a smoker!! what!!!" - Busdriver to Nadia

Oh my.. Jag hade helt glömt bort bloggen men not my fault. Jag har varit lite lagom upptagen hela tiden, eller för lat för att ens blogga. Anywayz så har det hänt en hel del som Jeffy, fester, myskvällar, bråk, prat, surfing i västra hamnen, bussturer överallt runt om i malmö, Köpenhamn men the past is in the past. Nu ska jag istället skriva om saker som händer och ska hända.

Någonting som måste skrivas är ju att jag har lämnat tonåren bakom mig nu. Den 4 April fyllde jag systemålder, 20! YEY! haha Tackar alla för de fina hälsningarna. Kärlek till er alla.

Just nu så är det en hel del plugg som pågår. Jag har tenta på lördag morgon, U S C H är allt jag har att säga men som tur är så har jag cigg, choklad, té och underbar Hans Zimmer musik. Perfekt till det plågsamma tentaplugget. Det går verkligen inte bra med pluggandet, skyller det dels på internet men utan det blir pluggandet också svårt. Jag håller på med övningar på interwebben ju.

Imorgon är det skola mellan 10-12 och sedan blir det arbetsintervju kl 13. Vi får se hur det går, håll tummarna haha. Jag lär ju plugga hela dagen eftersom jag har skjutit upp pluggandet hela veckan. På fredag blir det samma sak, skola och sen plugg. Lördag morgon blir det tenta, USCH! Däremot så har jag nog aldrig sett framemot lördag så mycket som jag gör just nu för det är på lördag natt som jag ska fira the big 20! Synd bara att J är bortrest men kommer att bli awesome ändå!

Om Sabi eller Hosna läser detta, JEEEEEEEEEFFEEEEEEEEEEERY!! hahaha

Anywayz.. Back to the bookz.

Lots of love
<3
2011-04-06 @ 19:13:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0