I wanna love you and treat you right. I wanna love you every day and every night.

Timmar, dagar, veckor går sjukt fort nu.. Nu har Shabbs varit här i en vecka, en mysig och underbar vecka. En vecka av massa trips till hamnen, stan, sola, festa och lite annat. Jag kommer ju sakna skitungen när hon imorgon tar tåget hem till Uppsala.

Imorgon händer det lite annat också, först handledning med gruppen runt 10.30. Sen ska jag försöka plugga lite tills kl. 14 då jag har ett annat möte. Förhoppningsvis så kommer det gå bra och att det blir bara ett möte haha. På kvällen ska jag möta J på centralen, saknat ju honom.. fast bara lite haha! Nah, det kommer att bli awesome att ha honom här igen.

Just nu så sover Shabbs och Zoe pluggar. Jag ska nog hoppa in i duschen och sen kanske cykla till hamnen och bada lite med Shabbs, då det blir 20 grader här. Awesome-ooo.

Jag har även en hel del bilder som kommer upp någon gång snart!

Fred ut.
2011-04-25 @ 12:27:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0