"Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver and gold"

Oh holy mother of fuck! Tiden går ju så jäkla fort, nyss var det ett..? (eller så blackar jag out timmarna)

Anywayz, glömde berätta om mitt livs första systembolaget-besök. Kortet funkade inte där så jag fick springa runt och leta efter en bankomat, nähä, inte ens där funkade kortet. Kommer hem besviken utan sprit eller nåt, fail första besök. Skickade lite saker hit och dit och voila så hade man lite pengar på kortet.
Round 2 - Killen i kassan började prata om att det händer alltför ofta och så pratade vi om att det var mitt första besök. Fick ett grattis tillbaka och kassen gratis för det. Glad och nöjd går jag ut från systembolaget med 2 vinflaskor. Som förresten inte ens är till mig, utan Zoey. Som tur är så har jag mina fina present från Hosna kvar, Vödka vödka! haha

Var ju tvungen att skriva det där, det är A BIG THING.

Nu blir det plugg plugg plugg.
Peace and love
2011-04-08 @ 17:10:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0