And every night we'll watch the stars, they'll be out for us, they'll be out for us. And every night the city lights, they'll be out for us, they'll be out for us.



Så här kul kan man ha när man försöker undvika pluggandet. Massa ego-bilder men det är niiiice. Dessutom så försöker jag planera lite saker inför imorgon, då ska jag firas. L Ä N G T A R! It's gonna be beyond epic.
Idag hade jag föreläsning, skrev tidsplanen för projektarbetet och lämnade in det. Jag hade även för första gången ever röda läppar på dagen i skolan och jag trivdes med det. Fun fact? hahah
Nu ska jag återgå till pluggandet och plågas lite till.
Peace out.
2011-04-08 @ 13:54:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0