lying on the floor... ehm... bed? haha

nä då, ligger i sängen och kan knappt röra mig. Magen protesterar idag och vägrar samarbeta, jag kan inte stå, gå eller sträcka på mig. Men hoppas bara att allt blir bra tills imorgon då jag har geografiprov då. Jag funderar på att sitta och plugga lite nu eller tjocka mig framför tvn. Huvudet orkar inte med mer plugg så vi får se.
Btw igår så kollade jag på Tristan + Isolde, sjukt underbar film, hade sett lite förut men nu vart det hela och jag blir bara mer och mer kär i James Franco. Filmen handlar då om två människor Tristan och Isolde och deras gripande kärlek som var även förbjuden på grund av deras skillnader och länder i krig.
"An affair between the second in line to Britain's throne (Franco) and the princess of the feuding Irish (Myles) spells doom for the young lovers." - IMDB

Kärlek på hetingen, som gör det lite bättre i magen ;)
puss puss på folk därute :)
2009-09-21 @ 10:52:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänkte smsa dig och fråga om tips på bra filmer, men här har vi ju då en jag kan se ^^ Krya på dig och lycka till på provet imorn! <3

2009-09-21 @ 12:09:46
URL: http://bornwithnothing.blogg.se/
Postat av: Anonym

jesus christ! fick en orgasm när jag såg franco-bilden. damn!!!! ey. kom imorgon - poooooo!

2009-09-21 @ 20:52:47
Postat av: Sanna

Svar: Jag fastnade inte riktigt för den :<

2009-09-21 @ 23:19:08
URL: http://bornwithnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0